De afgelopen weken werkten we bij WO rond het thema ‘Natuur’. Tijdens dit groepswerk gingen de leerlingen zelfstandig aan de slag met de leerstof. Door online vragen te beantwoorden, filmpjes te bekijken en samen te brainstormen, kwamen ze heel wat te weten over dit thema.
Wie graag nog een kijkje neemt op de website, kan via deze foto doorklikken: